Tiny Hand

kene tag lagii..

 Tuesday, April 21, 2009

1 Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?
haha..of coz la DUIT :p kalau tade duit, ape pon xleh buat.
nak makan kne ade duit. nk jenjalan kne ade duit. nk shopping lagi aa kne ade duit. nak call kawan2 kne ade duit gak (kredit). nk blogging kne ade stramyx :p komputer kne ade, bli pakai duit :p hehe...

2 Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
ermm.nasik lemak breakfast pagi ni leh di kire x..?

3 Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
saye memang nak kawen kat umah je. lagi meriahh....


4 Adakah kamu dilamun cinta?
yes. of coz. happily in love..!
~tengah menghitung hari ni :)~

5 Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
kat Jhonny's kot. makan ngan encik tunang :)

6 Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Buku "BAGAIKAN KHADIJAH DI HATI RASULULLAH" hehe...
~saye nk jadi isteri solehah~

7 Apakah nama penuh kamu?
Zareena Binti Zainuddin
~orang slalu tanye,
"name sape?"
"zareena"
"zareena zainuddin?"
"haah"
then dorang gelak...~
~kelakar ke name saye..?~

8 Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
mama la kot. ape nk sume dapat. ngan babah dapat gak, tapi GERUN tu ade sket :p ngan mama pon gerun gak. gerun bile die stat membebel.erghhh.... xlarat dengar..!!

9 Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
hehe.da jumpe da pon..
~my MR. RIGHT~

10 Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
ermm.. banyak baju x basuh ni. de sesape yg baik hati nak basuh kan x..? misti tade kan..? sooooo, kene laa basuh sendiri...
~ye. saye basuh sendiri. masok dlm mesin, mesin yg cuci.tapi saye yg instruct mesin tu, so saye laa yg cuci~

11 Org yg kamu nk tag ??
orang2 yg saye nk tag misti cik dhiya dah suruh kan..?

2 comments:

Dyalycious 21 April, 2009  

nak tau nape org gelakkan name nko?kan ke name nko kontroversi..hahahaha

Post a Comment

There was an error in this gadget

♥ Thanx ♥

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP